vast dromen over nieuwe vakantie's - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van maria Puts-Severijns - WaarBenJij.nu vast dromen over nieuwe vakantie's - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van maria Puts-Severijns - WaarBenJij.nu

vast dromen over nieuwe vakantie's

Door: maria

Blijf op de hoogte en volg maria

20 Juni 2006 | Nederland, Eindhoven

afgelopen zaterdag hebben we 1 nieuwe videocamera gekocht. Onze oude had het de 1ste dag van de vakantie in Duitsland begeven. En we willen toch wel graag onze kleine smurf vastleggen op beeld.
We hebben meteen naar tenten en andere campeerspullentjes gekeken. Heerlijk!
We hebben 1 nieuwe tent nogig, want 1 3 persoons iglo tentje is toch echt te klein met 1 klein kindje erbij. We hebben er 1 op het oog, maar kijken en verglijken eerst nog ff verder. In augustus gaan we 1 week camperen, maar dan in 1 kant en klaar tent. We willen voor die tijd als het weer het toe laat nog 2x 1 weekend aan zee camperen. Ik heb nu al zin in over 1 en 2 jaar want dan kunnen we verder en langer op vakantie omdat Milo dan al groter is. Ondertussen blijf ik heerlijk dromen over reizen die ik graag gemaakt had. En misschien maken we die nog wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Mijn eerste reis

Ik heb altijd heel graag gereisd en wilden dan ook graag een echte lange wereld reis maken oa naar the out back.
Op huwelijksreis in Canada (Whistler) is me een wonder geschonken.
Ik heb nu een zoontje van 8 maanden.
In het begin kon ik maar niet van mij afzetten dat het reizen met rugzak zonder echte planning nu ophield.
Nu een oude collega van mij op wereldreis is en ik haar verhalen gelukkig via waarbenjij.nu mag volgen kan ik het steeds meer laten rusten.
Oke het is niet meer zoals vroeger, maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer kan. Het is juist dubbel genieten nu met mijn kleine kereltje.
We zijn al 1 x met hem erbij 1 weekje op vakantie geweest.
Met de hele familie op wintersport.
Niet zoals we gewent waren, maar in een huisje op center parc in winterberg.
Zo konden wij skien en de kids lekker zwemmen en spelen. Het was een heerlijke vakantie.
3 juni gaan we weer met de hele familie een week weg. Mijn ouders hebben een huisje in Duitsland gehuurd. Net over de grens zodat de kinderen niet lang hoeven reizen in de auto.
Ik ben heel benieuwd, maar heb er onwijs zin in.
Ik weet dat dit dagboek geen spannende en verre reis verhalen bevat, maar voor mij is het zo'n nieuwe en spannende ervaring dat het voor mij wel iets heel groots is!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2008

Camping Le Chene Gris, 14-06 t/m 28-06 '08

05 Mei 2007

Heerlijke week Disney

16 Oktober 2006

Viva Palma Nova

18 September 2006

Hiep hiep hoera Milo 1 jaar!!!

31 Augustus 2006

Weekje kamperen in het water gevallen!!!
maria

Ik heb altijd heel graag gereisd en wilden dan ook graag een echte lange wereld reis maken oa naar the out back. Op huwelijksreis in Canada (Whistler) is me een wonder geschonken. Ik heb nu een zoontje van 8 maanden. In het begin kon ik maar niet van mij afzetten dat het reizen met rugzak zonder echte planning nu ophield. Nu een oude collega van mij op wereldreis is en ik haar verhalen gelukkig via waarbenjij.nu mag volgen kan ik het steeds meer laten rusten. Oke het is niet meer zoals vroeger, maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer kan. Het is juist dubbel genieten nu met mijn kleine kereltje. We zijn al 1 x met hem erbij 1 weekje op vakantie geweest. Met de hele familie op wintersport. Niet zoals we gewent waren, maar in een huisje op center parc in winterberg. Zo konden wij skien en de kids lekker zwemmen en spelen. Het was een heerlijke vakantie. 3 juni gaan we weer met de hele familie een week weg. Mijn ouders hebben een huisje in Duitsland gehuurd. Net over de grens zodat de kinderen niet lang hoeven reizen in de auto. Ik ben heel benieuwd, maar heb er onwijs zin in. Ik weet dat dit dagboek geen spannende en verre reis verhalen bevat, maar voor mij is het zo'n nieuwe en spannende ervaring dat het voor mij wel iets heel groots is!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 15723

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 15 November 2014

Studie Australie

18 Oktober 2014 - 23 Oktober 2014

Saarburg

18 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zweden - Denemarken

18 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Kamperen in Zweden en Denemarken

02 Mei 2014 - 08 Mei 2014

Rome

02 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Ibiza

30 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Frankrijk

01 Mei 2011 - 14 Mei 2011

Kos

13 Juni 2009 - 27 Juni 2009

Luxemburg

20 September 2006 - 27 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: