vast dromen over nieuwe vakantie's - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van maria Puts-Severijns - WaarBenJij.nu vast dromen over nieuwe vakantie's - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van maria Puts-Severijns - WaarBenJij.nu

vast dromen over nieuwe vakantie's

Door: maria

Blijf op de hoogte en volg maria

20 Juni 2006 | Nederland, Eindhoven

afgelopen zaterdag hebben we 1 nieuwe videocamera gekocht. Onze oude had het de 1ste dag van de vakantie in Duitsland begeven. En we willen toch wel graag onze kleine smurf vastleggen op beeld.
We hebben meteen naar tenten en andere campeerspullentjes gekeken. Heerlijk!
We hebben 1 nieuwe tent nogig, want 1 3 persoons iglo tentje is toch echt te klein met 1 klein kindje erbij. We hebben er 1 op het oog, maar kijken en verglijken eerst nog ff verder. In augustus gaan we 1 week camperen, maar dan in 1 kant en klaar tent. We willen voor die tijd als het weer het toe laat nog 2x 1 weekend aan zee camperen. Ik heb nu al zin in over 1 en 2 jaar want dan kunnen we verder en langer op vakantie omdat Milo dan al groter is. Ondertussen blijf ik heerlijk dromen over reizen die ik graag gemaakt had. En misschien maken we die nog wel.

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Op huwelijksreis in Canada (Whistler) is me een wonder geschonken.
Ik heb nu een zoontje van 8 maanden.
We zijn al 1 x met hem erbij 1 weekje op vakantie geweest.
Met de hele familie op wintersport.
Niet zoals we gewent waren, maar in een huisje op center parc in winterberg.
Ik ben heel benieuwd, maar heb er onwijs zin in.

04 Juli 2008

Camping Le Chene Gris, 14-06 t/m 28-06 '08

05 Mei 2007

Heerlijke week Disney

16 Oktober 2006

Viva Palma Nova

18 September 2006

Hiep hiep hoera Milo 1 jaar!!!

31 Augustus 2006

Weekje kamperen in het water gevallen!!!
maria

Ik heb altijd heel graag gereisd en wilden dan ook graag een echte lange wereld reis maken oa naar the out back. Op huwelijksreis in Canada (Whistler) is me een wonder geschonken. Ik heb nu een zoontje van 8 maanden. In het begin kon ik maar niet van mij afzetten dat het reizen met rugzak zonder echte planning nu ophield. Nu een oude collega van mij op wereldreis is en ik haar verhalen gelukkig via waarbenjij.nu mag volgen kan ik het steeds meer laten rusten. Oke het is niet meer zoals vroeger, maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer kan. Het is juist dubbel genieten nu met mijn kleine kereltje. We zijn al 1 x met hem erbij 1 weekje op vakantie geweest. Met de hele familie op wintersport. Niet zoals we gewent waren, maar in een huisje op center parc in winterberg. Zo konden wij skien en de kids lekker zwemmen en spelen. Het was een heerlijke vakantie. 3 juni gaan we weer met de hele familie een week weg. Mijn ouders hebben een huisje in Duitsland gehuurd. Net over de grens zodat de kinderen niet lang hoeven reizen in de auto. Ik ben heel benieuwd, maar heb er onwijs zin in. Ik weet dat dit dagboek geen spannende en verre reis verhalen bevat, maar voor mij is het zo'n nieuwe en spannende ervaring dat het voor mij wel iets heel groots is!