Weekje kamperen in het water gevallen!!! - Reisverslag uit Bertrix, België van maria Puts-Severijns - WaarBenJij.nu Weekje kamperen in het water gevallen!!! - Reisverslag uit Bertrix, België van maria Puts-Severijns - WaarBenJij.nu

Weekje kamperen in het water gevallen!!!

Door: maria

Blijf op de hoogte en volg maria

31 Augustus 2006 | België, Bertrix

He wat jammer nou na 3 dagen zijn we weer thuis in Oisterwijk.
Maar wat hebben we die 2 1/2 dag daar gedaan???
Nou hier komt het haha...
Dag 1
De heen reis ging goed. Alleen heeft nog ff geregend, maar dat viel wel mee. We zijn nog na de kermis geweest waar Milo eendjes heeft gevangen en toen leuk met opa in de draaimolen en jahoor na 3 rondjes gewoon weer huilen. Wat volgens ons de oorzaak was was de man in het hokje bij de draaimolen. Terug op de camping is Milo daar lekker in het baby badje geweest en toen na BED......Nou weer het zelfde verhaal. Uiteindelijk weer rond 22.00 uur snikkend in bedje te slapen. We zijn toen allemaal ook maar na bed gegaan, want we wilden niet dat Milo weer wakker zou worden, waren alle ook moe en in bed onder de dekens was het 1 stuk warmer. Toen we alle net lekker in bed lagen klonken er harde knallen. Onee vuurwerk als afsluiting van de kermis. Wel 1 kwartier lang. Niet gewoon zoals bij ons bijna alles tegelijk de lucht in nee hoor 1 voor 1. Wonder boven wonder bleef Milo lekker door slapen en snikken.
Tegen de ochtend begon het weer te regenen zonder te stoppen. Milo werd helemaal gek in de tent, dus op na de Aldi. We wilden s'middag's na Milo's dutje na de grotte van Han en de dag erna na de stad Arlon.
Maar het bleef maar regenen en je zag het water op de terrascamping na beneden komen dat we de knoop doorhakte en besloten om direct de tassen te pakken en terug na oisterwijk te rijden.
Aangezien de weers vooruitzichten niet beter werden.
We zijn via Luxemburg terug gereden dus wij lekker "goedkoop"getankt en opa &oma "goedkopen sigaretten" en natuurlijk een mooi uitzicht onderweg tussen de buien door.

Tja het is jammer, want ik had hier echt naar toe geleefd , maar ach wat was er leuk geweest aan nog langer in 1 vochtige koude tent zitten en Milo proberen bezig te houden!

We zijn met opa & oma na de dierentuin in Best geweest en dat vond Milo echt heel leuk. (wij ook hoor) En lekker samen gegeten. Milo is met mij en oma naar het dorp geweest en heeft 1 nieuwe Dora pop voor in bad gekregen (zelf mee uitgekozen).
En opa & oma hebben grote opruiming gedaan in hun tuin en dat vond Milo ook heel leuk nu hij met de peren en miniappeltjes kon spelen. Morgen gaan we nog ff gezellig na de Efteling en s'middag's zijn Reza & Yera weer thuis van vakantie (die dit jaar gelukkig in 1 huisje zaten) dus dat wordt helemaal feest als die 3 elkaar weer zien denk ik.

Al met al was het 1 super leuke week die gelukkig nog niet voorbij is en heel eerlijk ben ik wel blij dat we nog 1 week Mallorca tegoed hebben al weten we niet hoe het weer dan daar is, maar Opa Michel is er nu en wordt met de dag "nog" bruiner dus we hopen dat het weer daar nog 1 paar weken zo blijft. De foto's komen later deze week nog. Ik heb namelijk in de Ardennen geen foto's gemaakt, maar oma gelukkig wel!!!

Doegie,,,-x-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Bertrix

Mijn eerste reis

Ik heb altijd heel graag gereisd en wilden dan ook graag een echte lange wereld reis maken oa naar the out back.
Op huwelijksreis in Canada (Whistler) is me een wonder geschonken.
Ik heb nu een zoontje van 8 maanden.
In het begin kon ik maar niet van mij afzetten dat het reizen met rugzak zonder echte planning nu ophield.
Nu een oude collega van mij op wereldreis is en ik haar verhalen gelukkig via waarbenjij.nu mag volgen kan ik het steeds meer laten rusten.
Oke het is niet meer zoals vroeger, maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer kan. Het is juist dubbel genieten nu met mijn kleine kereltje.
We zijn al 1 x met hem erbij 1 weekje op vakantie geweest.
Met de hele familie op wintersport.
Niet zoals we gewent waren, maar in een huisje op center parc in winterberg.
Zo konden wij skien en de kids lekker zwemmen en spelen. Het was een heerlijke vakantie.
3 juni gaan we weer met de hele familie een week weg. Mijn ouders hebben een huisje in Duitsland gehuurd. Net over de grens zodat de kinderen niet lang hoeven reizen in de auto.
Ik ben heel benieuwd, maar heb er onwijs zin in.
Ik weet dat dit dagboek geen spannende en verre reis verhalen bevat, maar voor mij is het zo'n nieuwe en spannende ervaring dat het voor mij wel iets heel groots is!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2008

Camping Le Chene Gris, 14-06 t/m 28-06 '08

05 Mei 2007

Heerlijke week Disney

16 Oktober 2006

Viva Palma Nova

18 September 2006

Hiep hiep hoera Milo 1 jaar!!!

31 Augustus 2006

Weekje kamperen in het water gevallen!!!
maria

Ik heb altijd heel graag gereisd en wilden dan ook graag een echte lange wereld reis maken oa naar the out back. Op huwelijksreis in Canada (Whistler) is me een wonder geschonken. Ik heb nu een zoontje van 8 maanden. In het begin kon ik maar niet van mij afzetten dat het reizen met rugzak zonder echte planning nu ophield. Nu een oude collega van mij op wereldreis is en ik haar verhalen gelukkig via waarbenjij.nu mag volgen kan ik het steeds meer laten rusten. Oke het is niet meer zoals vroeger, maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer kan. Het is juist dubbel genieten nu met mijn kleine kereltje. We zijn al 1 x met hem erbij 1 weekje op vakantie geweest. Met de hele familie op wintersport. Niet zoals we gewent waren, maar in een huisje op center parc in winterberg. Zo konden wij skien en de kids lekker zwemmen en spelen. Het was een heerlijke vakantie. 3 juni gaan we weer met de hele familie een week weg. Mijn ouders hebben een huisje in Duitsland gehuurd. Net over de grens zodat de kinderen niet lang hoeven reizen in de auto. Ik ben heel benieuwd, maar heb er onwijs zin in. Ik weet dat dit dagboek geen spannende en verre reis verhalen bevat, maar voor mij is het zo'n nieuwe en spannende ervaring dat het voor mij wel iets heel groots is!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 15719

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 15 November 2014

Studie Australie

18 Oktober 2014 - 23 Oktober 2014

Saarburg

18 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zweden - Denemarken

18 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Kamperen in Zweden en Denemarken

02 Mei 2014 - 08 Mei 2014

Rome

02 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Ibiza

30 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Frankrijk

01 Mei 2011 - 14 Mei 2011

Kos

13 Juni 2009 - 27 Juni 2009

Luxemburg

20 September 2006 - 27 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: