leuke weken - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van maria Puts-Severijns - WaarBenJij.nu leuke weken - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van maria Puts-Severijns - WaarBenJij.nu

leuke weken

Door: maria

Blijf op de hoogte en volg maria

09 Augustus 2006 | Nederland, Oisterwijk

De afgelopen weken waren super, maar ook duur.
We hebben 1 nieuwe tent gekocht.
Joepie!!!
Het is eigenlijk 1 6 persoons maar 1 gedeelte kun je weg laten zodat je meer leefruimte hebt en dat is met het weer van nu wel zo prettig.
Mij hoor je nu over het weer klagen.
Over 2 weken is het zover dan gaan we kamperen in de ardennen (Bertrix). Ik hoop echt dat het dan droog weer is anders zitten we maar wat in de tent te hangen.

Nou Rob is geslaagd voor zijn motor rijbewijs.
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!kus kus kus.
En jawel de dag erna stond hij dan eindelijk voor de deur te glimmen.
Ja rob zijn nieuwe motor en Rob stond ernaast te glunderen.
Milo heeft er ook meteen al op gezeten.
Rob is samen met Hans door brabant wezen toeren en sávond was hij helemaal op en had er een stijve nek van.
Nu maar hopen dat de coupe snel wordt verkocht.
En Rob/Pappa rij heel voorzichtig aub!!!

Afgelopen zaterdag hadden mijn moeder, zus en ik ons jaarlijkse dagje uit naar de Carrousel in Vlissingen om te gokken.
Jawel heel de dag buldozeren. Heerlijk!!! En we hadden alle 3 de dag erna spierpijn in de boven benen van het steeds bukken om muntjes te rapen en misschien stiekem ook wel 1 beetje door de spanning of die stapel met punten nu gaat vallen.
We hadden alle 3 weer leuke prijzen.
Leuke 5 december cadeautjes voor de kinderen dus voelen we ons ook niet zo schuldig als we geld inwisselde voor speelpenningen.
Het was 1 heerlijke dag en heb al weer zin in de volgende keer. Niet verslaafd hoor!!!

Zondag is mijn zus samen met Reza naar het concert van K3 geweest. Reza vond de show wel spannend, maar zou nog wel eens terug willen. Lief he!!! Haar 1ste concert en 1ste x in de trein wat ze ook heel leuk vond.
Yera heeft samen met Hans naar vliegtuigen mogen kijken op Eindhoven Airport.

Vandaag zijn er 2 tandjes bij Milo doorgekomen. Nu heeft hij er 6. 4 boven en 2 beneden. Ook is hij 1 beetje griepig net als zijn neefje Yera.
Ik hoop maar dat het griepje heel snel over is en niet dat hij juist ziek is als we op vakantie gaan, maar jammer genoeg heb je dat niet in de hand. Ook heb ik vandaag met Loes gesproken (die ex-collega die nu op wereldreis is) dat was heel leuk en fijn om haar weer eens te horen. Vooral dat je weet dat het goed met haar gaat en dat ze het na haar zin heeft. Ze is weer even 1 maand aan het werk om vervolgens weer lekker verder te kunnen reizen. Ze heeft tot nu toe zo goed als heel fiji, Nieuw Zeeland en Australie gezien.
Ook is van de week Natascha langs geweest. Die had ik al een hele tijd niet meet gezien dus dat was weer gezellig.

En zo van die kleine dingen maakt alles leuk.En Milo je wordt echt voort 1 grote jongen. opeens kun je zelf gaan staan en langs de meubels en box lopen, je kruipt (op 1 leuke manier) opeens heel snel rond enz. Je maakt ons elke dag weer zo gelukkig en blij!!! Je bent 1 heerlijk ding smak!!! WHVJ

  • 09 Augustus 2006 - 19:23

    Zus:

    ha die muis!
    leuk om weer even te lezen wat je hebt bijgeschreven. ook al is alles bekend. ik ben heb ook zo\'n zin in de vakantie.
    Wij hebben het minder beroerd als het regent gelukkig, maar de zon heft toch echt wel mijn voorkeur. dan maar weer 36 graden. beter dan die stink regen. ik ga nu lekker even kaarten knutselen voor het pitten. FF ontspannen. x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oisterwijk

Mijn eerste reis

Ik heb altijd heel graag gereisd en wilden dan ook graag een echte lange wereld reis maken oa naar the out back.
Op huwelijksreis in Canada (Whistler) is me een wonder geschonken.
Ik heb nu een zoontje van 8 maanden.
In het begin kon ik maar niet van mij afzetten dat het reizen met rugzak zonder echte planning nu ophield.
Nu een oude collega van mij op wereldreis is en ik haar verhalen gelukkig via waarbenjij.nu mag volgen kan ik het steeds meer laten rusten.
Oke het is niet meer zoals vroeger, maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer kan. Het is juist dubbel genieten nu met mijn kleine kereltje.
We zijn al 1 x met hem erbij 1 weekje op vakantie geweest.
Met de hele familie op wintersport.
Niet zoals we gewent waren, maar in een huisje op center parc in winterberg.
Zo konden wij skien en de kids lekker zwemmen en spelen. Het was een heerlijke vakantie.
3 juni gaan we weer met de hele familie een week weg. Mijn ouders hebben een huisje in Duitsland gehuurd. Net over de grens zodat de kinderen niet lang hoeven reizen in de auto.
Ik ben heel benieuwd, maar heb er onwijs zin in.
Ik weet dat dit dagboek geen spannende en verre reis verhalen bevat, maar voor mij is het zo'n nieuwe en spannende ervaring dat het voor mij wel iets heel groots is!

Recente Reisverslagen:

04 Juli 2008

Camping Le Chene Gris, 14-06 t/m 28-06 '08

05 Mei 2007

Heerlijke week Disney

16 Oktober 2006

Viva Palma Nova

18 September 2006

Hiep hiep hoera Milo 1 jaar!!!

31 Augustus 2006

Weekje kamperen in het water gevallen!!!
maria

Ik heb altijd heel graag gereisd en wilden dan ook graag een echte lange wereld reis maken oa naar the out back. Op huwelijksreis in Canada (Whistler) is me een wonder geschonken. Ik heb nu een zoontje van 8 maanden. In het begin kon ik maar niet van mij afzetten dat het reizen met rugzak zonder echte planning nu ophield. Nu een oude collega van mij op wereldreis is en ik haar verhalen gelukkig via waarbenjij.nu mag volgen kan ik het steeds meer laten rusten. Oke het is niet meer zoals vroeger, maar dat wil niet zeggen dat ik niets meer kan. Het is juist dubbel genieten nu met mijn kleine kereltje. We zijn al 1 x met hem erbij 1 weekje op vakantie geweest. Met de hele familie op wintersport. Niet zoals we gewent waren, maar in een huisje op center parc in winterberg. Zo konden wij skien en de kids lekker zwemmen en spelen. Het was een heerlijke vakantie. 3 juni gaan we weer met de hele familie een week weg. Mijn ouders hebben een huisje in Duitsland gehuurd. Net over de grens zodat de kinderen niet lang hoeven reizen in de auto. Ik ben heel benieuwd, maar heb er onwijs zin in. Ik weet dat dit dagboek geen spannende en verre reis verhalen bevat, maar voor mij is het zo'n nieuwe en spannende ervaring dat het voor mij wel iets heel groots is!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 15767

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 15 November 2014

Studie Australie

18 Oktober 2014 - 23 Oktober 2014

Saarburg

18 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Zweden - Denemarken

18 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Kamperen in Zweden en Denemarken

02 Mei 2014 - 08 Mei 2014

Rome

02 Juli 2013 - 16 Juli 2013

Ibiza

30 Juni 2012 - 14 Juli 2012

Frankrijk

01 Mei 2011 - 14 Mei 2011

Kos

13 Juni 2009 - 27 Juni 2009

Luxemburg

20 September 2006 - 27 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: